Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Wij hebben 7 januari onze Kia Soul in ontvangst mogen nemen.

Een E-xtra 1.6CVVT inclusief Navigatie.

Tot nu toe zijn we erg tevreden maar vanaf het begin ben ik al aan het zoeken naar een klokje waar ik de tijd op af kan lezen.:confused:

Ik begin zelfs al aan mijn zelf te twijfelen!:oops:

Kan iemand me hierover iets meer vertellen. :clap:

Geplaatst

Ik heb geen soul, maar neem aan dat daar ook een boardcomputer in zit die oa het verbruik, radio aan geeft. Daar zit ook de datum en de tijd weergave in.

Tip zoek het even in je boekje op, daar staat het heel zeker in en waarschijnlijk tegen de tijd dat je het daarin gevonden hebt, hebben de andere forumleden jou hiermee al geholpen. Maar dan weet je wel waar je het kunt vinden in je instruktieboekje;)

Geplaatst

raar, er zit een tijd in de unit waar ook de radio en de temperatuuraflezing in zit. rechts bovenaan, als de radio en/of cd speler aanstaat, rechts in het midden als radio/cd speler uitstaan. En anders... RTFM...

Suc7

Geplaatst

Hallo Diekje10 als er een navi in de soul ingebouwd wordt dan komt het klokje te vervallen maar als je de navigatie hebt aan staan dan zit daar links onder een tijd aanduiding in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...