Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,mijn naam is Luc en heb onlangs de kia sportage 2.0 crdi 2wd besteld.

Heb vroeger altijd met ford gereden maar was nu toch zeker aangenaam verrast door de uitstraling en de prestaties van de kia.Ben nu op zoek op het internet naar foto's van het gekozen interieur"alpine grijs"maar vind ze nergens:confused:.Heeft iemand er foto's van of weet waar we afbeeldingen kunnen vinden.Alvast bedankt

Geplaatst

Let echt op, lichte dashboards geven een verschrikkelijke reflectie in de voorruit en daar is met zon zonder polaroidbril NIET mee te rijden.

Geplaatst

Is natuurlijk een keuze maar ik heb voor het ogenblik nog mijn Rav4(tot de Sportage geleverd wordt) en hier heb ik ook lichtgrijze zetels.Vlekken die door de kinderen in de voorbije jaren gemaakt zijn krijg je moeilijk weg en blijf je altijd zien.Daarom heb ik bij de Sportage zwart genomen als kleur voor de zetels.In de Rav4 was het dashboard wel donkergrijs.Zoals hiervoor reeds gezegd om de reflectie in de voorruit tegen te gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...