OutOfFocus Geplaatst 4 Juli, 2011 Geplaatst 4 Juli, 2011 Over het algemeen is het niet prettig een huurauto te kopen. Ik vind een leaseauto al dubieus. De berijders gaan er niet als een "huisvader" mee om en ze worden toch wel afgetrapt. Vaak ook schade gehad (al dan niet ernstig). Ook de garantie schijnt anders te zijn. Er zitten beperkingen op en de 7 jaar etc. is zeker niet volledig van toepassing las ik ergens op dit forum Wel een beetje dubieus om de leaserijders over één kam te scheren met huurders. ik heb mijn Cee'd ook geleased en moet er volgens de leaseovereenkomst als een "goed huisvader" mee omgaan. Dus op tijd het juiste onderhoud (beurten, banden enz.) en regelmatig wassen. En natuurlijk elke schade melden en laten repareren door een erkend schadehersteller. Er zijn particuliere rijders die niet zo met hun eigen auto omgaan... Van huurauto's weet ik dat die zelden of nooit onderhouden worden gedurende de huurtermijn. Daarom is er ook geen onderhoudshistorie terug te vinden Dus beter geen ex-huurauto kopen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.