Remko .me Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 De komende periode zal ik wat minder aanwezig zijn dan jullie van mij gewend zijn i.v.m. persoonlijke omstandigheden. Ik zal zo snel mogelijk, (waarschijnlijk rond de zomervakantie) weer lekker fijn actief zijn. Tot die tijd zal ik een beetje van mijn berichten opruimen, waar nodig foto's verwijderen en minimaal nieuwe berichten plaatsen. Wanneer ik weer lekker actief terug ben, zal ik dit ook laten weten. Ik lees vast nog wel mee...... Mocht je mij willen volgen kan dat op; http://www.remko.me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Niets ernstigs mag ik hopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Ik hoop ook dat er niets ernstigs aan de hand is. We zullen je nog gaan missen denk ik:? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 (edited) Hoi Ger en Smart, Ohhh ik denk dat ik een verkeerde draai eraan gegeven heb, helemaal niet zo bedoeld. De komende periode komen examens van mijn leerlingen eraan, wij gaan de school verhuizen naar een andere locatie en ik ben projectleider van het geheel. Daarnaast ook wel dingen met gezondheid maar niet over mij persoonlijk. Ik denk gewoon dat ik minder actief kan zijn dan jullie van mij gewend zijn en ik dacht dat het netjes was om dit even te melden. Ik wil wat berichten en foto's opruimen om de negatieve berichtgeving te minderen - ik merk dat ik een oude zeur kan zijn soms wat echt niet nodig bleek te zijn. That's all! Bedankt! Ik zal natuurlijk nog wel berichten plaatsen maar in mindere mate en soms ook gewoonweg niks plaatsen een aantal dagen/weken omdat mijn aandacht ergens anders is! Edited January 30, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Ik wil wat berichten en foto's opruimen om de negatieve berichtgeving te minderen - ik merk dat ik een oude zeur kan zijn soms wat echt niet nodig bleek te zijn. Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts