Jump to content

Hyundai ix20 accessoires beter?

Remko .me

Recommended Posts

Ik heb de raamlijstjes in het echt gezien toevallig vandaag! Geen foto kunnen maken.

Het leek wel alsof de raamrubbers volledig zijn vervangen bij de Joendai en geen plakrvs zoals bij de Venga.

http://www.hyundai.nl/media/4326996/ix20_accessoires.pdf

Kosten 219 euro. Dus dat moeten wel plakkertjes zijn.

In ieder geval 50 euro goedkoper dan Kia. Maar of ze al dan niet beter plakken ????

Kosten 219 euro. Dus dat moeten wel plakkertjes zijn.

In ieder geval 50 euro goedkoper dan Kia. Maar of ze al dan niet beter plakken ????

Ga eerdaags wel een keertje kijken bij de joendai dealert....

Peter

Ga eerdaags wel een keertje kijken bij de joendai dealert....

Peter

Vandaag ff langs de joendai dealert gereden. Had helaas geen Venga broertje met RSV plakkers er op. Hij wist me wel te vertellen dat de 8 delige strippen set 177 euro kost als je ze er zelf op plakt.

Dit lijkt me wel wat. Dan weet ik zeker hoe ze gelijmd worden en nog veel belangrijker: hoe het lijmen is voorbereid. Daar zit nl de kruks vaak met lijmen.

Wil nog steeds de rvs plakkers een keer gezien hebben voor ik beslis.

Groet,

Peter

Vandaag ff langs de joendai dealert gereden. Had helaas geen Venga broertje met RSV plakkers er op. Hij wist me wel te vertellen dat de 8 delige strippen set 177 euro kost als je ze er zelf op plakt.

Dit lijkt me wel wat. Dan weet ik zeker hoe ze gelijmd worden en nog veel belangrijker: hoe het lijmen is voorbereid. Daar zit nl de kruks vaak met lijmen.

Wil nog steeds de rvs plakkers een keer gezien hebben voor ik beslis.

Groet,

Peter

Hallo Peter,

Misschien kunnen wij samen een keer bij die dealer kijken bij de Hyundai waar ik ook de LED lichten heb gezien, daar staat namelijk 1 met deze accessoires.

Kijk hier zitten ze ook op:

http://www.autowereld.nl/hyundai/ix20/1.6i-i-vision-vele-opties-xenon-17-inch-1005886/foto.html

hyundai-ix20-1.6i-i-vision-vele-opties-xenon-17-inch-1005886-8.jpg

Groet, Remko

Edited by Chrones