Remko .me Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Ik moet zeggen, de Velgen van de ix20 zijn toch wel echt mooi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonisaez Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 oh ooooh dat wordt inruilen.... zo veel poetsen voor niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga OK Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 (edited) Ha herenIk zag bij de Hyundai deze offici Edited February 7, 2011 by Venga OK spelfout in joendai.... "n" vergeten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted February 7, 2011 Author Share Posted February 7, 2011 Ik heb de raamlijstjes in het echt gezien toevallig vandaag! Geen foto kunnen maken. Het leek wel alsof de raamrubbers volledig zijn vervangen bij de Joendai en geen plakrvs zoals bij de Venga. http://www.hyundai.nl/media/4326996/ix20_accessoires.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Ik heb de raamlijstjes in het echt gezien toevallig vandaag! Geen foto kunnen maken.Het leek wel alsof de raamrubbers volledig zijn vervangen bij de Joendai en geen plakrvs zoals bij de Venga. http://www.hyundai.nl/media/4326996/ix20_accessoires.pdf Kosten 219 euro. Dus dat moeten wel plakkertjes zijn. In ieder geval 50 euro goedkoper dan Kia. Maar of ze al dan niet beter plakken ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga OK Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Kosten 219 euro. Dus dat moeten wel plakkertjes zijn. In ieder geval 50 euro goedkoper dan Kia. Maar of ze al dan niet beter plakken ???? Ga eerdaags wel een keertje kijken bij de joendai dealert.... Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga OK Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Ga eerdaags wel een keertje kijken bij de joendai dealert....Peter Vandaag ff langs de joendai dealert gereden. Had helaas geen Venga broertje met RSV plakkers er op. Hij wist me wel te vertellen dat de 8 delige strippen set 177 euro kost als je ze er zelf op plakt. Dit lijkt me wel wat. Dan weet ik zeker hoe ze gelijmd worden en nog veel belangrijker: hoe het lijmen is voorbereid. Daar zit nl de kruks vaak met lijmen. Wil nog steeds de rvs plakkers een keer gezien hebben voor ik beslis. Groet, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted February 12, 2011 Author Share Posted February 12, 2011 (edited) Vandaag ff langs de joendai dealert gereden. Had helaas geen Venga broertje met RSV plakkers er op. Hij wist me wel te vertellen dat de 8 delige strippen set 177 euro kost als je ze er zelf op plakt.Dit lijkt me wel wat. Dan weet ik zeker hoe ze gelijmd worden en nog veel belangrijker: hoe het lijmen is voorbereid. Daar zit nl de kruks vaak met lijmen. Wil nog steeds de rvs plakkers een keer gezien hebben voor ik beslis. Groet, Peter Hallo Peter, Misschien kunnen wij samen een keer bij die dealer kijken bij de Hyundai waar ik ook de LED lichten heb gezien, daar staat namelijk 1 met deze accessoires. Kijk hier zitten ze ook op: http://www.autowereld.nl/hyundai/ix20/1.6i-i-vision-vele-opties-xenon-17-inch-1005886/foto.html Groet, Remko Edited February 12, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts