Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hyundai ix20 accessoires beter?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
Ha heren

Ik zag bij de Hyundai deze offici

aangepast door Venga OK
spelfout in joendai.... "n" vergeten....
Geplaatst
Ik heb de raamlijstjes in het echt gezien toevallig vandaag! Geen foto kunnen maken.

Het leek wel alsof de raamrubbers volledig zijn vervangen bij de Joendai en geen plakrvs zoals bij de Venga.

http://www.hyundai.nl/media/4326996/ix20_accessoires.pdf

Kosten 219 euro. Dus dat moeten wel plakkertjes zijn.

In ieder geval 50 euro goedkoper dan Kia. Maar of ze al dan niet beter plakken ????

Geplaatst
Kosten 219 euro. Dus dat moeten wel plakkertjes zijn.

In ieder geval 50 euro goedkoper dan Kia. Maar of ze al dan niet beter plakken ????

Ga eerdaags wel een keertje kijken bij de joendai dealert....

Peter

Geplaatst
Ga eerdaags wel een keertje kijken bij de joendai dealert....

Peter

Vandaag ff langs de joendai dealert gereden. Had helaas geen Venga broertje met RSV plakkers er op. Hij wist me wel te vertellen dat de 8 delige strippen set 177 euro kost als je ze er zelf op plakt.

Dit lijkt me wel wat. Dan weet ik zeker hoe ze gelijmd worden en nog veel belangrijker: hoe het lijmen is voorbereid. Daar zit nl de kruks vaak met lijmen.

Wil nog steeds de rvs plakkers een keer gezien hebben voor ik beslis.

Groet,

Peter

Geplaatst (aangepast)
Vandaag ff langs de joendai dealert gereden. Had helaas geen Venga broertje met RSV plakkers er op. Hij wist me wel te vertellen dat de 8 delige strippen set 177 euro kost als je ze er zelf op plakt.

Dit lijkt me wel wat. Dan weet ik zeker hoe ze gelijmd worden en nog veel belangrijker: hoe het lijmen is voorbereid. Daar zit nl de kruks vaak met lijmen.

Wil nog steeds de rvs plakkers een keer gezien hebben voor ik beslis.

Groet,

Peter

Hallo Peter,

Misschien kunnen wij samen een keer bij die dealer kijken bij de Hyundai waar ik ook de LED lichten heb gezien, daar staat namelijk 1 met deze accessoires.

Kijk hier zitten ze ook op:

http://www.autowereld.nl/hyundai/ix20/1.6i-i-vision-vele-opties-xenon-17-inch-1005886/foto.html

hyundai-ix20-1.6i-i-vision-vele-opties-xenon-17-inch-1005886-8.jpg

Groet, Remko

aangepast door Chrones

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...