meiners Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Hallo techno's Ben nog steeds bezig met m'n enginelampje. Heb nu een volledige uitlezing laten doen en de laatste storingmeldingen zijn nu "check brandstof systeem" Dit is een z.g. zachte melding en idd gaat het lampje soms even een aantal kilometer uit. Het brandstoffilter hebben we vervangen, geen resultaat. Ik kreeg van iemand de opmerking dat ik ook het bezine retourdampfilter maar eens moest vervangen. (gaat een ton mee en zal nog nooit vervangen zijn) Ging erom vragen bij Brezan maar daar kreeg ik te horen dat dit een product is dat je alleen origineel bij de KIA kan kopen en dat het daardoor wel een duur filtertje zal zijn. Het is zo groot als een pot chocoladepasta, het kan niet open en zit met een klemband gemonteerd op het schutbord naast het brandstof filter. Ik mailde de KIA dealer met de vraag wat zo'n filter kost maar krijg geen antwoord terug (Ik denk dat ze me daar zat zijn ) Heeft iemand van jullie enig idee wat zo'n filter kost en of dit idd de oorzaak kan zijn dat mijn engine lampje blijft branden. Joice 2001 KM stand 138600 2ltr automaat. Vast bedankt Elco Quote
Recommended Posts