Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vraagje beteft banden Kumho en maatvoering?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben in het bezit gekomen van vier originele velgen voor de sportage met daarop banden van het merk Kumho Solus 235-60 R16 H100 deze banden

hebben nog ruim boven de 7 mm profiel.

Mijn Sportage is tzt aan nieuwe voorbanden toe. Dus komt deze aankoop goed uit.

Ik wil op de andere velgen winterbanden monteren. Nu mijn vraag.

is het mogelijk een smallere band te monteren bv 225 of 205 ???

En heeft er iemand ervaring met de Kumho banden?? Rij nu almeer dan 44.000km op de eerste vier Hankook banden.

Geplaatst

ik rijd sinds maart dit jaar met mijn Sportage die met deze banden is afgeleverd. Ik heb tot nu 13000 km er op zitten dus over levensduur kan ik nog niets roepen. Het weggedrag is van dien aard dat ik niet met vervangingsplannen rondloop. In die tijd ben ik nog niet tegen situaties aangelopen waarin de banden tekort schoten. op gras glijden ze gemakkelijk weg, maar welke straatband doet het dan wel goed? Alleen het bandengeluid op mindere wegdekken valt mij op. Daarom denk ik tegen de tijd dat ik over vervanging moet gaan nadenken, dat ik waarschijnlijk overstap op Michelin Synchron. Wellicht kunnen betere kilometervreters iets over de levensduur vertellen.

Grtz Wim

Geplaatst

KUMHO ECSTA KH11

Serien: 40, 45, 50, 55, 60, 65

Produktbeschreibung

Komfortabler, laufruhiger Reifen f?r Fahrzeuge bis zur oberen Mittelklasse. Mit Silica-Technologie und asymmetrischer Auslegung f?r hohe Sicherheitsreserven. Breite Reifenaufstandsfl?che f?r exzellenten Grip und starke Performance. Bei allen Wetterbedingungen und w?hrend der gesamten Nutzungsdauer. Wirksamer Felgenschutz ? schont die Leichtmetallr?der.

Na een uitgebreide studie en een vergelijking van verschillende testen internationaal komt deze voor mij het beste in aanmerking, zeker gezien het feit dat ik geen vermogen wil neerleggen voor michelin banden

prijs via autobandenmarkt.nl

ECSTA KH11 235/60 R16 100W asymmetric

Zomerbanden

prijs uit prijslijst*: EUR 225,10 !

Bij ons maar EUR 82,50

Dus 63 Procent goedkoper!

En dat inclusief verzendkosten!

prisj is exclusief montage (komt een 10tje per wiel bij)

groet van Hans

Waar blijven de ander adviezen????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...