Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gordel achter gaat niet meer in

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond, wij hebben problemen met de achtergordel die niet meer in wil. Kun je zomaar dat plastic kapje eraf halen om te kijken waarom hij het niet meer doet? Lees in het instructieboekje allerlei waarschuwingen over airbags die dan uitgaan, maar weet niet of dit ook gebeurt als je alleen het kapje weghaald...ben een beetje een leek op dit gebied.

Groeten,

Petra

Geplaatst

Volgens mij komt er niet zomaar airbag achter een autogordel zetten! Nee, dat kapje kun je met een gerust hart (wel met beleid!) verwijderen. Mogelijk is de gordel gedraaid teruggedraaid in het 'gordelhuis'. Anders is de spanning van de gordel af, vermoed ik.

Geplaatst

hallo,wat wil de gordel niet meer oprollen of in de houder.

probeer de gordel kompleet af te rollen en kijk dan of die oprolt.

houder kan wat in zitten zo niet probeer wat in te spuiten wd40 druppeltje.

als dit niet werk ga even naar een garage en vraag of ze even kunnen kijken.

gordelhouder uitelkaar halen gaat dit stuk.

en rolmechanisme is best trikkie verkeerde kant springt de veer om je oren.

beter dus niet doen....

gordelsspanners zitten niet achter..

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb hier een foto geupload van de gordelrol aan de bestuurderskant van mijn Sorento. Deze rolt niet meer zo goed op.. Kan ik deze zonder dat mij iets om de oren vliegt demonteren? Kan de gele airbagkabel gewoon los?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...