Gast mjpw79 Geplaatst 5 Februari, 2011 Geplaatst 5 Februari, 2011 Hallo Beste leden, Ik heb een Kia Rio 1.5 LS uit 2005. Nu heb ik een vraagje waarom mijn kofferbakverlichting niet werkt? Ik heb al het lampje van de kofferbakverlichting vervangen en de zekering in zekeringkastje onder stuurkolom, maar hij werkt nog steeds niet. wat kan dit nog meer zijn? Ik hoop snel wat te horen!! gr Marcel Quote
bigwade Geplaatst 5 Februari, 2011 Geplaatst 5 Februari, 2011 Heb je nog 2 opties.. draadbreuk of deur schakelaartje. Denk het laatste. Quote
Gast mjpw79 Geplaatst 5 Februari, 2011 Geplaatst 5 Februari, 2011 Hallo bigwade, Welk deurschakelaartje bedoel je? Van de achterklep?waar zit die dan? Bedrading ziet er OK uit! Gr Marcel Quote
Gast mjpw79 Geplaatst 17 Februari, 2011 Geplaatst 17 Februari, 2011 Heey kerel, het probleem is opgelost, was wat geoxydeerd bij het slot nu werkt de verlichting weer. Prima opgelost door de dealer en kostenloos! gr Marcel Heb je nog 2 opties.. draadbreuk of deur schakelaartje. Denk het laatste. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.