Jump to content

Yess I am a Kia man to

Recommended Posts

Hallo mede forumleden,

Na jaren lang met veel plezier te hebben gereden in mijn Volvo V50 was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Na wat merken te hebben gezien op het Internet was mijn oog gevallen op een Kia Sportage. Met enig enthousiasme vertrok ik twee weken geleden op een zaterdag naar een Kia dealer bij ons in de buurt. Liep naar binnen en zag de Sportage staan en was in een klap verliefd. Wat een auto, wat een uitstraling, wat een opties. Ik wist het dit was hem. Proefrit kunnen maken en reed geweldig dus wilde wel een onderhandeling met de dealer. Helaas trof ik er een die er weinig kaas van had gegeten. Kwam helaas niet verder met die man en hij gaf een belachelijke inruilprijs voor de Volvo, dus maar verder shoppen.

Afgelopen zaterdag andere Kia dealer geprobeerd veel betere verkoper gevoel voor de situatie, prettige onderhandeling gehad en uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten (voor mijn gevoel :-)),verschil was meer dan 2000 euro ten opzichte van de vorige verkoper.

Wat is het geworden een Kia Sportage X-clusive Black Pearl. Wat een auto.

Maar goed levertijd is even slikken misschien april maar waarschijnlijk mei van dit jaar. Maar dan hoor ik er helemaal bij hier :mrgreen:

Edited by harter