Chris en jose Geplaatst 12 Februari, 2011 Geplaatst 12 Februari, 2011 Ik heb een Kia Sorento 2.5 CDRI met het afslaan v.d.motor. Tijdens de vorst periode slaat de motor onder het rijden wanneer de motor koud is uit.Je moet dan even wachten en dan kan je hem weer starten. Wanneer de motor warm is heb ik geen problemen. Als de buiten temperatuur boven nul is heb ik nergens last van.Alleen in de winter.Ben al diverse malen bij de Kia Dealer geweest,met als resultaat rekeningen en geen oplossing.Ook na het uitlezen weten ze niet wat het probleem kan zijn.Om meer rekeningen te voor komen plaats ik dit bericht. Quote
nookiemar Geplaatst 12 Februari, 2011 Geplaatst 12 Februari, 2011 als ik goed begrijp slaat de motor aan en vervolgens na een bepaalde tijd weer uit... als je hem na starten eens een tijdje stationair laat lopen,merk je dan dat het stationair toerental onregegelmatig wordt. kan lucht zijn in brandstofsysteem.is er al een keer een lektest van verstuivers uitgevoerd??? Quote
Chris en jose Geplaatst 19 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2011 Ik heb een Kia Sorento 2.5 CDRI met het afslaan v.d.motor. Tijdens de vorst periode slaat de motor onder het rijden wanneer de motor koud is uit.Je moet dan even wachten en dan kan je hem weer starten. Wanneer de motor warm is heb ik geen problemen. Als de buiten temperatuur boven nul is heb ik nergens last van.Alleen in de winter.Ben al diverse malen bij de Kia Dealer geweest,met als resultaat rekeningen en geen oplossing.Ook na het uitlezen weten ze niet wat het probleem kan zijn.Om meer rekeningen te voor komen plaats ik dit bericht. Ik heb nog geen lektest laten doen. Misschien kan iemand mij ook vertellen wat dit dan wel gaat kosten? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.