Jeroen S. Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Hallo ik ben Jeroen Snoek. Ik verdien de kost als int. chauffeur. Vroeger ben ik ook werkzaam geweest als automonteur en Rijinstructeur. Ik ben 47jaar . Hobbies:auto's,motoren en mijn vrouw Nicky. Quote
smetjesmee Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Hallo ik ben Jeroen Snoek.Ik verdien de kost als int. chauffeur. Vroeger ben ik ook werkzaam geweest als automonteur en Rijinstructeur. Ik ben 47jaar . Hobbies:auto's,motoren en mijn vrouw Nicky. Hallo jeroen, welkom op dit forum. Wat heb jij besteld of met welk type rij je intussen? En uit nieuwschierigheid... welke hobby is nu eigenlijk de duurste...? Grtz, Kurt Quote
Jeroen S. Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 Ik rijd nu nog een Hyundai Trajet 2.0 uit 2000. Ik heb nu een Sorento 2.4 uit 2005 op het oog (eigenlijk al gekocht) met 64000km op de klok maar hoor wat rare dingen over dit model. Ik hoop niet dat dit mijn duurste hobby gaat worden,haha! Quote
scorpioshuma Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Ik heb nu een Sorento 2.4 uit 2005 op het oog (eigenlijk al gekocht) met 64000km op de klok maar hoor wat rare dingen over dit model. De 1e generatie 2.4 benzine had geloof ik wat problemen met het onderblok. Staat genoeg over op dit forum als je zoekt op sorento 2.4 Quote
Recommended Posts