Ga naar inhoud

Nieuwe Sportage In De Zomer


Ariba 100%

Aanbevolen Berichten

Hoi,

Ik heb net vandaag een Sportage aangeschaft, deze zal in de zomer geleverd worden.

Na lang dubben toch gekozen voor de 1,6 X-clusive plus pack in de kleur sirius silver.

Omdat wij nooit met de caravan weg zullen gaan en omdat ik de uitstoot ook erg belangrijk vind hebben we voor de 1.6 gekozen(ook bezineverbruik zou lager liggen).

Waarom een Sportage, simpel, model is gewoon een van de mooiste van dit moment.

Verder ben ik getrouwd, heb 2 jongens. Ben werkzaam als Productiemanager bij koffiebranderij G Peeze te Arnhem.

Speel fanatiek tennis en ben ook nog voorzitter van de club (PLTC de Vale Ouwe te Putten)

Gedurende 7 maanden van het jaar rij op een mooie Honda Varadero op en neer van Putten naar Arnhem.

zal dus niet zo heel veel kilometers maken met de auto

gr

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi Jan,

Van harte welkom op ons forum. Je bent met de neus in de boter gevallen en 1 van de eerste geweest die heeft gepost op ons nieuw forum..

Verder wens ik je alvast veel plezier met de nieuwe Sportage en veel veilige kilometers..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...