Maartje-Sho Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Hallo Ik heb een Kia Picanto gekocht, die ik in Januari krijg. Nu wil ik graag zo'n car configurator uitproberen, zodat ik kan zien welke velgen mooi zijn eronder. Maar bij Profile Centre staat de Picanto er nog niet bij... Weet iemand een site waar ik dat kan doen?? Thanks!
Maciej Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 Hey Maartje-Sho, Alvast gefeliciteerd met de aankoop van je Picanto Ik ben laatst op internet een car-configurator tegengekomen die alle auto's in zijn database heeft staan. Het is wel een Duitse site, die je trouwens in het engels kan zetten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. www.rial.de. Succes.
Maciej Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Hey Maartje-Sho, Mocht je nou niets op die site zijn tegengekomen. (www.rial.de) Kijk dan eens op www.kia.pagina.nl Hier kan je werkelijk bijna alles vinden voor je Picanto. Maar ook alle andere type's Kia. Succes
Tazteam Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Ik heb ook even die Duitse site bekeken>>>>>>>>super zoals hij al die merken weergeeft, alleen jammer dat er mijn velgen niet tussen staan want ik ben toch echt benieuwd naar het model onder onze auto. Philip
Maartje-Sho Posted December 15, 2004 Author Posted December 15, 2004 Wat voor auto krijgen jullie dan?? En wanneer?
Tazteam Posted December 15, 2004 Posted December 15, 2004 Wat voor auto krijgen jullie dan?? En wanneer? Het is een Picanto, kleur Kobalt blauw, en we krijgen hem op 20-12-04. De velgen lijken op de 5 spaaks zoals op de site alleen net even anders. Dus we moeten nog even geduld hebben Dit is het model wat gemonteerd word:
Maartje-Sho Posted December 16, 2004 Author Posted December 16, 2004 Mooie velgen!! DIE WIL IK NAMELIJK OOK!! Gaaf he!? Die staan stoer joh!! Ik wil ook zoiets, in ieder geval een 5 spaak. Wel foto's he maandag!!??
Karin Posted December 24, 2004 Posted December 24, 2004 Gave velg, Zelf heb ik velgen van het type Brock B8 in de maat 15 inch met banden 195/45-15. Volgens de importeur en de dealer kon dit niet, maar past prima, ook in combinatie met verlagingsveren. (foto heb ik in het foto album gezet) Auto rijdt al 6000 km prima. Ik heb die velgen gevonden via een car-configurator op www.point-s.de. Iedereen een goed picanto-2005 gewenst van Karin
Maartje-Sho Posted December 24, 2004 Author Posted December 24, 2004 Dit worden mijn velgen, 15", zie 'dagboek kia bezitters!'
Maartje-Sho Posted December 24, 2004 Author Posted December 24, 2004 Stomme vraag misschien, maar waar is het 'fotoalbum'??
pippo Posted December 24, 2004 Posted December 24, 2004 dit es een foto'tje van mijn velgskes 16" bandjes 195 40 dunlop sp sport 9000 http://board.carstyling.net/attachment.php?attachmentid=38641&stc=1 ik snap nog steeds niet hoe ik de foto er meteen op kan zetten img werkt blijkbaar niet bij me of ligt het probleem ergens anders?
Maartje-Sho Posted December 25, 2004 Author Posted December 25, 2004 Je foto moet online staan, dus b.v. op Photobucket. Dan gewoon de img aan klikken, link plaatsen, img aanklikken OF Dan moet ie het doen hoor... Enne, kan je velgen niet zien, je moet geregistreerd zijn voor die site.. Dus toch proberen hier foto's te plaatsen
pippo Posted December 26, 2004 Posted December 26, 2004 dat het met dit gaat weet ik op andere sit?'s heb ik er geen last van enkel hier maja back on topic
Recommended Posts