deroos Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 (edited) In mijn vorige Sportage gingen er een lampje in het voorportier branden als je de deur opendeed.Bij mijn nieuwe zitten daar alleen maar reflectoren.Weet iemand of daar toevallig ook bedrading en fittingen achter ligt, zodat die lampjes kunnen gaan branden als ik de deur open ? Edited February 21, 2011 by deroos Quote
bowie97 Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 In mijn vorige Sportage gingen er een lampje in het voorportier branden als je de deur opendeed.Bij mijn nieuwe zitten daar alleen maar reflectoren.Weet iemand of daar toevallig ook bedrading en fittingen achter ligt, zodat die lampjes kunnen gaan branden als ik de deur open ? Is in het forum volgens mij al over gesproken, nee er zit niets achter. Er bestaan wel oplossingen voor. Kijk bv hier. Quote
chuckion Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Bowie97 Ik heb net telefonisch contact gehad met deze firma, welke het telefoonnummer vermeld staat op hun website. Dit is een RAMP! Ookal spreekt men hun beste engels, wimpelt men weg, dat, als men een bestelling plaatst van bijvoorbeeld 100 euro en deze op voorhand betaald, men nog extra een rekening aangeboden krijgt voor import kosten. Een collega van me bestelde er iets voor de prijs van 120 euro en hij moest aan de afleveringsfirma nog extra bedrag betalen (douane) voor meer dan 100 euro. Dit is ABSURD! Is in het forum volgens mij al over gesproken, nee er zit niets achter. Er bestaan wel oplossingen voor. Kijk bv hier. Quote
Recommended Posts