Jump to content

zwarte grill.....?

Recommended Posts

Guest janoeska
Posted

Wie o wie kan mij vertellen of er ook een zwarte of andere donkere grill te verkrijgen is voor de Sorento? Ik heb al een paar site's bekeken maar kon niets vinden.

Ps. hij zou gemonteerd moeten worden op de nieuwe 3.3 v6.

En oh ja spuiten kan natuurlijk ook maar heeft iemand daar ervaring mee mbt de verf, of die blijft zitten of mooi blijft?

Groet Janoeska

Posted

Deze vraag gaat tegen alle wensen van andere S rijders in, deze willen nl altijd iets van chroom op de gril.

Je kan de originele gril verwijderen en spuiten, maar omdat er een chroomlaag opzit vergt dit wel een hele speciale behandeling.

Want onder de zwarte coating op de gril zit ook chroom, en dat is zo glad dat bijna niets erop hecht.

Mijn advies: ga naar een goed carrosseriebedrijf, deze heeft voldoende kennis in huis om dit probleem te omzeilen.

Philip

Guest janoeska
Posted

Bedankt Tazteam voor je reactie en even voor alle duidelijkheid, we hebben nog een maand of 4/5 de tijd maar denk inmiddels wel dat we de chromen grill erop houden maar dan met ehhh Pushbarrrrrr als dat tegen die tijd nog mag?

Groet Janoeska

• 3 weeks later...