Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste kia rijders,

wie kan mij helpen ?

Ik ben op zoek naar een gsm die compatibel is met mijn bluetooth van mijn kia new sportage.

Namelijk,mijn telefoonboek moet gekopieerd worden naar mijn kia.

Een Blackberry gaat,maar ik ben meer op zoek naar een gsm die tegen een stootje kan en niet meer dan 200 euro kost , want ik gebruik hem veel op de werf.

De lijst met compatibele gsm's staat op de site van Kia maar het zijn veel verouderde gsm's die niet meer verkrijgbaar zijn in de winkel.

Wie kan me helpen?

Tweede vraag, is het mogelijk om op de gps een software te installeren om flitspalen erop aan te duiden?

mvg kurt

Posted

Beste kia rijders,

wie kan mij helpen ?

Ik ben op zoek naar een gsm die compatibel is met mijn bluetooth van mijn kia new sportage.

Namelijk,mijn telefoonboek moet gekopieerd worden naar mijn kia.

Een Blackberry gaat,maar ik ben meer op zoek naar een gsm die tegen een stootje kan en niet meer dan 200 euro kost , want ik gebruik hem veel op de werf.

De lijst met compatibele gsm's staat op de site van Kia maar het zijn veel verouderde gsm's die niet meer verkrijgbaar zijn in de winkel.

Wie kan me helpen?

Tweede vraag, is het mogelijk om op de gps een software te installeren om flitspalen erop aan te duiden?

mvg kurt

Welkom op dit forum kurthonda en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.

Stel je even voor op de startpagina.

We zijn ook benieuwd naar je nieuwe bolide (motor, kleur, opties,...)

Wat de flitspalen betreft: via de zoekfunctie kan je veel info vinden. Ik heb het even voorgedaan voor jou:

http://www.kiaclub.nl/topic/6180-flitspalen-in-navigatie/page__p__52740__hl__flitspalen__fromsearch__1#entry52740

Probeer even hetzelfde voor gsm + bluetooth.

Veel leesgenot! ;)

grtz, Kurt

• 2 weeks later...
Posted

HTC Wildfire is compatibel met het bleutoothsysteem & geeft tevens het telefoonboek + gesprekken weer.

Greetz,

Djake

Ps: Heb dit toestel zelf aangekocht en heb er geen problemen mee.