Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb een erg vervelende rammel in het dashboard zitten.

Voor mijn gevoel komt deze weg ter hoogte van het dashboardkastje.

Nu wil ik deze graag verwijderen zodat ik misschien het rammeltje kan vinden.

Kan iemand mij ook vertellen hoe ik deze kan verwijderen?

groeten,

Chris

Geplaatst

Graag wat meer info over je auto. Is het een Sorento 1 (2002-2006) of een Sorento 2 (2006-2009). Er zijn namelijk kleine verschillen.

In principe zit in het handschoenvak links en rechts een "aanslag". Plastic deel met een rubbertje. Deze moet je eruit halen en dan klapt het handschoenvak helemaal open. Let even op. Rechtsonder zit bij Sorento 2 een metalen stangetje met een wit oogje. Die moet je dan ook even los maken. Meteen achter het handschoenvak zit het ventilatiesysteem.

Check even de bijlage (voor Sorento 1), daarmee moet het lukken.

Geplaatst

Graag wat meer info over je auto. Is het een Sorento 1 (2002-2006) of een Sorento 2 (2006-2009). Er zijn namelijk kleine verschillen.

In principe zit in het handschoenvak links en rechts een "aanslag". Plastic deel met een rubbertje. Deze moet je eruit halen en dan klapt het handschoenvak helemaal open. Let even op. Rechtsonder zit bij Sorento 2 een metalen stangetje met een wit oogje. Die moet je dan ook even los maken. Meteen achter het handschoenvak zit het ventilatiesysteem.

Check even de bijlage (voor Sorento 1), daarmee moet het lukken.

Hoi,

Het is een Sorento 1 van 2005.

Ik zal het gaan proberen met de bijlage.

Bedankt hiervoor!

Groeten,

chris

Geplaatst

Succes ermee. De handleiding is voor de Sorento 1, trouwens.

Laat wel even weten hoe het afloopt.

• 2 weken later...
Geplaatst

Succes ermee. De handleiding is voor de Sorento 1, trouwens.

Laat wel even weten hoe het afloopt.

Heb het kastje kunnen verwijderen maar helaas heeft dit verder geen resultaat gehad.

Nu blijkt dat het rammeltje bij de a stijl zit <_< dus zal nu ook deze los moeten halen.

• 2 maanden later...
Geplaatst

even een oude koe uit de sloot halen. Bij de BD pdf download stap 10 kan je lijsten waar de ventilatie roosters in zitten los halen. Zitten deze los of zijn deze vast geschroefd? Bedankt voor de hulp!

Geplaatst

Er vanit gaande dat het gaat om een Sorento 2002-2006 (non-facelift).

Er zitten geen schroeven in.

Met een wig losmaken. Onderaan beginnen. Voorzichtig werken en niet wrikken.

AusbauMittelteil1.jpg

AusbauMittelteil2.jpg

AusbauMittelteil3.jpg

AusbauMittelteil4.jpg

AusbauMittelteil5.jpg

De ander delen van de middenkonsole zitten wel met schroeven vast.

Maar dat wijst zich vanzelf als de ventilatieroosters eruit zijn.

Geplaatst

mijn sorento is van januari 2006. Aan de velgen te zien eerste model. Ik ga het eens proberen. Wederom bedankt voor de info.

Geplaatst

Geweldig dat er van die boeken zijn. Is er ergens ook een garageboek voor een Sorento 3 te koop?

Groet,

André

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...