Perroquet Geplaatst 15 Maart, 2011 Geplaatst 15 Maart, 2011 Vraagje aan de KIA bestuurders... Ik ben in het bezit van een KIA Sportage 2.0 CRDI 4x4. Wij hebben deze gekocht op 27 september 2005, net voor de beruchte 7 jaar garantie. (in België) Na enige tijd maakte onze wagen een abnormaal geluid. Volgens de garage was dit normaal met de banden en de 4x4. Na 61.000km en 5 jaar later moet ik mijn koppeling laten vervangen. Niet wegens slijtage, maar door teveel speling op mijn disc en teveel lawaai bij stilstand van de wagen. Na contact met KIA wil men niet tussenkomen voor de kosten met als reden dat er geen garantie meer is en dat de auto te oud is. Volgens mij is 61.000km en 5 jaar te vroeg voor iets dat normaal tot 150.000km en meer moet meegaan. Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem, en wat was de oplossing? Deed KIA iets eraan om zijn klanten te helpen en tevreden te houden? Graag reactie op mijn oproep, alvast bedankt! Quote
chuckion Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Hoi Perroquet, Misschien best posten bij " Alles over de Sportage 1 & Sportage 2 "... Vraagje aan de KIA bestuurders... Ik ben in het bezit van een KIA Sportage 2.0 CRDI 4x4. Wij hebben deze gekocht op 27 september 2005, net voor de beruchte 7 jaar garantie. (in België) Na enige tijd maakte onze wagen een abnormaal geluid. Volgens de garage was dit normaal met de banden en de 4x4. Na 61.000km en 5 jaar later moet ik mijn koppeling laten vervangen. Niet wegens slijtage, maar door teveel speling op mijn disc en teveel lawaai bij stilstand van de wagen. Na contact met KIA wil men niet tussenkomen voor de kosten met als reden dat er geen garantie meer is en dat de auto te oud is. Volgens mij is 61.000km en 5 jaar te vroeg voor iets dat normaal tot 150.000km en meer moet meegaan. Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem, en wat was de oplossing? Deed KIA iets eraan om zijn klanten te helpen en tevreden te houden? Graag reactie op mijn oproep, alvast bedankt! Quote
Perroquet Geplaatst 18 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2011 Hoi Perroquet, Misschien best posten bij " Alles over de Sportage 1 & Sportage 2 "... Ik heb dit toch correct gepost, of niet? Quote
smetjesmee Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Ik heb dit toch correct gepost, of niet? ja. Je topic staat op de juiste plaats. Chuckion heeft het verkeerd voor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.