Peterrrrr Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Vanaf heden bestelbaar: Sportage 1.6 GDI X-Clusive !!! Eén minpuntje: Wordt geleverd zonder 18" Quote
harter Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 das wel weer een beetje vaag. Dus eigenlijk is dat dus een halve x-clusive Quote
Forlan Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Heeft denk ik te maken met het label. Kijk maar naar de 1.7 cdri. De exclusive met 18 inch heeft C label en de executive met 17 inch heeft label b. Label b klinkt natuurlijk aantrekkelijk. Ik kreeg bij citroen hetzelfde verhaal te horen, als ik weer dezelfde auto als ik nu rijdt zou willen dan zou ik een velgmaat kleiner krijgen ivm het huidige label. Ik geloof dat dat de enige reden kan zijn waarom op de 1.6 exlusive die geweldige 18 inch niet standaard is. Quote
elmerblues Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 En ja hoor, weer een voorspelling van mij die uitkomt Peterrrrrr, weet je misschien ook een vanaf prijs? Op de kia site staat nog niks Quote
Gast DSign Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Vanaf heden bestelbaar: Sportage 1.6 GDI X-Clusive !!! Eén minpuntje: Wordt geleverd zonder 18" Peterrrrr hoe kom je aan deze informatie? Ik google me suf maar ik kan er helemaal niets over vinden. Quote
Peterrrrr Geplaatst 17 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2011 Even uit mijn hoofd werd de X-Clusive € 3300,- duurder dan de X-ecutive plus pack. € 500,- minder dan op de 2.0 ivm de velgen ! Deze uitvoering is vanaf gisteren beschikbaar dus denk dat deze in de prijslijst van april komt te staan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.