Kiaclub Nieuwsrobot Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Deze week heb ik helaas mijn Kia Picanto 1.0 september 2004 met 20.000 km, die ik van mijn schoonouders overgenomen heb, naar de garage moeten brengen omdat ik een vreemd geluid hoorde tijdens het rijden. Gisteren de Kia garage gebeld waar mij verteld werd dat de krukas uitgelopen is en men bij Kia NL gevraagd heeft of dit onder garantie valt. Ik moet hierover echter nog teruggebeld worden. Verder he ik eens op internet gekeken en heb bedragen van over de Eur. 2000.00 voorbij zien komen voor het vervangen van een kapotte krukas. Ik houd mijn hart dus vast. Omdat ik weinig verstand van auto's heb zou ik graag willen weten of dit eigenlijk wel mag gebeuren met een auto met zo weinig km. en die altijd door de dealer ondehouden is. Kan ik eigenlijk nog ergens reachten aan ontlenen en aanspraak maken op garantie mbt fabrikagefouten of zo ? Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts