Freule Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Tijdens onze reis naar Fins Lapland bevroor de voorruit regelmatig. Als je de blower op voor ruit aan zet is het snel verholpen maar krijg je het heel snel koud in de auto. Je voeten worden koud en lichaam ook. Want je kan de blower niet combineren met een beetje warmte naar je voeten of lichaam. Was wel heel koud daar en ook sneeuw er bij_18. De Kia Sorento had hier geen last van. Weten een van julie hier een oplossing voor. Voor de rest is dit toch wel een heel fijn auto hoor. De wegen waren echt glad dus tijd om uit te zoeken had ik niet. Hoor het wel. Tot kijk Hugo. Quote
der Rudi Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Tijdens onze reis naar Fins Lapland bevroor de voorruit regelmatig. Als je de blower op voor ruit aan zet is het snel verholpen maar krijg je het heel snel koud in de auto. Je voeten worden koud en lichaam ook. Want je kan de blower niet combineren met een beetje warmte naar je voeten of lichaam. Was wel heel koud daar en ook sneeuw er bij_18. De Kia Sorento had hier geen last van. Weten een van julie hier een oplossing voor. Voor de rest is dit toch wel een heel fijn auto hoor. De wegen waren echt glad dus tijd om uit te zoeken had ik niet. Hoor het wel. Tot kijk Hugo. Bedoel je met 'de blower op de voorruit' dat je die stand van het verwarmingssysteem gebruikt waarbij alles naar de voorruit gaat? Volgens mij zet hij dan ook de airco op maximaal. Want ik zou doen is het verwarmingssyteem op handmatig zetten; de temperatuur omhoog en dan de blower zo hoog mogelijk en de stand dat hij alle richtingen opblaast. Quote
bowie97 Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Tijdens onze reis naar Fins Lapland bevroor de voorruit regelmatig. Als je de blower op voor ruit aan zet is het snel verholpen maar krijg je het heel snel koud in de auto. Je voeten worden koud en lichaam ook. Want je kan de blower niet combineren met een beetje warmte naar je voeten of lichaam. Was wel heel koud daar en ook sneeuw er bij_18. De Kia Sorento had hier geen last van. Weten een van julie hier een oplossing voor. Voor de rest is dit toch wel een heel fijn auto hoor. De wegen waren echt glad dus tijd om uit te zoeken had ik niet. Hoor het wel. Tot kijk Hugo. Bedoel je tijdens het rijden? Dan was het zeker koud. Inderdaad handmatig dan kun je instellen waar de lucht naartoe geblazen wordt. En als je vaker gaat een extra kachel inbouwen. Webasto bijvoorbeeld. Dit doen de meeste die in die gebieden waar het kouder is wonen. Voordeel bij het instappen een warme auto en motor. Quote
Recommended Posts