Labwerf Geplaatst 21 Maart, 2011 Geplaatst 21 Maart, 2011 Hallo Kia rijders, Ik was op zoek naar een voetsteun, maar deze niet kunnen vinden. Loop ik in een bouwmarkt en zie ik alu staptrede beschermers. ( 3,99 euro Gamma) Deze alu plaat afgezaagd, netjes de bramen e.d. afgeveild en aan de achter zijde klitteband geplakt. De voetplaat nu direct op de vloerbedekking en klaar, zit als een ...... Misschien ook een idee voor jullie? Groetjes Labwerf Quote
Remko .me Geplaatst 21 Maart, 2011 Geplaatst 21 Maart, 2011 Leuke oplossing, goed uitgedacht! Wanneer ga je de sportpedalen bestellen? Quote
Venga OK Geplaatst 21 Maart, 2011 Geplaatst 21 Maart, 2011 Hallo Kia rijders, Ik was op zoek naar een voetsteun, maar deze niet kunnen vinden. Loop ik in een bouwmarkt en zie ik alu staptrede beschermers. ( 3,99 euro Gamma) Deze alu plaat afgezaagd, netjes de bramen e.d. afgeveild en aan de achter zijde klitteband geplakt. De voetplaat nu direct op de vloerbedekking en klaar, zit als een ...... Misschien ook een idee voor jullie? Groetjes Labwerf Het idee van het klitteband op e achterzijde vind ik goed gevonden. Greot, Peter Quote
Labwerf Geplaatst 21 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 21 Maart, 2011 Leuke oplossing, goed uitgedacht! Wanneer ga je de sportpedalen bestellen? Nee geen sportpedalen voor mij, ik heb gewoon een steun die je als hij smerig wordt gemakkelijk schoon kan maken en je beschermd de vloerbedekking. Gr Labwerf Quote
Preston Geplaatst 21 Maart, 2011 Geplaatst 21 Maart, 2011 Dat Aluplaatje is een mooie oplossing, maar voor mij persoonlijk iets té zichtbaar. Omdat ik liever lui dan moe ben gebruik ik daarvoor Antislipribber ( van een matje bijvoorbeeld ) met rib (ribbels). Op maat snijden met een Stanleymes o.i.d. En inplaats van Velcro gebruik ik dubbelzijdig plakband waarvan ik altijd wel een rolletje in huis heb. Quote
Venga1 Geplaatst 22 Maart, 2011 Geplaatst 22 Maart, 2011 Goed bedacht, maar ik vind het zelf wel erg opvallend. Zelf zet ik mijn voet daar nooit neer. Ik welke dit gedeelte niet smerig maken, en zet mijn voet gewoon op de mat Bevalt mij veel beter, anders zet je je been in een te schuine hoek neer. Na een lange rit krijg ik dan altijd last van mijn been/heup. Dat heb ik nu niet Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.