AJ Mol Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Kia Club Nederland ontmoet directie Kia Nederland Kia Club Nederland heeft afgelopen woensdag 8 december een ontmoeting gehad met de directie van Kia Nederland bij de firma Broekman in Rotterdam. Bij de firma Broekman komen de boten aan met onze Kia's. Hier hebben we een uitgebreide rondleiding gehad. Het belangrijkste was natuurlijk de ontmoeting met de directieleden van Kia (Milco de Vries en een drietal managers). We hebben met Kia weer wat afspraken kunnen maken, die ons verder helpen om de club uit te breiden. Zo komt er een link op de website van Kia Nederland en zal Kia meer aandacht besteden aan onze club. Tevens gaan we meer communiceren met de dealers. De communicatie zal o.a. ook via Kia verlopen. Kia Nederland staat volgend jaar weer met een grote stand op de Autorai. We mochten alvast een voorproefje op dvd zien van de stand. Ziet er werkelijk schitterend uit. Verder is Kia bezig met het organiseren van een groot Event in mei/juni. Dit doen zij o.a. met Bob de Jong. Zij verwachten een groot spectakel met duizenden Kia-bezoekers. Kia heeft de club gevraagd of zij mee willen helpen. Uiteraard gaan we dat doen. Verder kan ik niets meer mededelen, maar als er nieuws is, dan horen jullie dat direct.
Maartje-Sho Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Misschien wordt het dan iets drukker hier. Tis maar stil he? Jammer eigenlijk!!!
Tazteam Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Stil????????????? Wacht maar tot onze Kia in ons bezit is, dan zal het snel op diverse onderdelen gevuld worden Dus nog een paar dagen geduld, want 20-12-04 is het zo ver Philip
AJ Mol Posted December 14, 2004 Author Posted December 14, 2004 Maartje, Het is zeker stil op het forum. Ik ben er ook een tijdje tussen uit geweest. Ik had een lastig virus op mijn computer en kon niet meer e-mailen of internetten. Heeft maanden geduurd, voordat ik er vanaf was. Ga er nu weer volop tegenaan om nieuwe berichtjes te zoeken en er weer wat leven in te blazen.
Tazteam Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 Maartje,Het is zeker stil op het forum. Ik ben er ook een tijdje tussen uit geweest. Ik had een lastig virus op mijn computer en kon niet meer e-mailen of internetten. Heeft maanden geduurd, voordat ik er vanaf was. Ga er nu weer volop tegenaan om nieuwe berichtjes te zoeken en er weer wat leven in te blazen. Toch niet teveel kwijt geraakt hopelijk?? Ben in ieder geval blij dat het allemaal toch is goedgekomen.
AJ Mol Posted December 14, 2004 Author Posted December 14, 2004 Niets kwijt geraakt. Alleen maar ellende gehad. En het probleem mensen niet te kunnen beantwoorden of mee te doen aan interactie.
Maartje-Sho Posted December 15, 2004 Posted December 15, 2004 Als ik straks mijn Kia heb, zal ik hier ook regelmatiger zijn denk ik!
Tazteam Posted December 15, 2004 Posted December 15, 2004 Als ik straks mijn Kia heb, zal ik hier ook regelmatiger zijn denk ik! Nog regelmatiger?? Ik denk dat je tot nu toe de meeste posts hebt gedaan in de meest korte tijd Maar we zullen elkaar ook nog wel eens "live" treffen denk ik, want we wonen tenslotte ook niet zover van elkaar.
Maartje-Sho Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Inderdaad ja! Wat is de wereld eigenlijk toch klein... En ja, heb geloof al aardig wat gepost.. haha.
Recommended Posts