Guest janoeska Posted December 27, 2006 Posted December 27, 2006 Wie o wie zou mij kunnen vertellen waar ik deze nieuwe lijsten voor mijn Sorento zou kunnen kopen, let wel tegen een redelijke prijs Bij de dealer kan ik ze natuurlijk bestellen maar voor een bedrag van ?250 Ik meen ze ergens voor minder gezien te hebben voor zo rond de ?89 maar zo ja, klopt dat? Wie kan mij op weg helpen..... Groet Janoeska Quote
Tazteam Posted December 27, 2006 Posted December 27, 2006 Kijk even bij: http://www.va-tra.de/ Er staan diverse modellen op de site. En ik kan RVS instaplijsten komen met blauwe verlichting en Sorento aanduiding via internet, prijs ca 90 euro Succes Philip Quote
Guest schoenmakertje Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 je moet maar eens op 't internet bij Ebay kijken, vooral in america zijn ze niet duur. (zoals alle auto onderdelen...) Frans Quote
josua Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Hoi ik heb er nog een set liggen met lichte gebruiks sporen voor ? 50 mag je ze hebben. gr. Jos Quote
Recommended Posts