HermanS Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Hallo allemaal. Ik ben een aow-er en rijd sinds kort met een nieuwe Kia Soul. Mijn 16de auto. Ik heb veel hobbies, waarvan muziek en de natuur wel het belangrijkste zijn. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en een kleinkind. Ik ben vooral werkzaam geweest in de hulpverlening en onderwijs. Quote
bigwade Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Hallo allemaal. Ik ben een aow-er en rijd sinds kort met een nieuwe Kia Soul. Mijn 16de auto. Ik heb veel hobbies, waarvan muziek en de natuur wel het belangrijkste zijn. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen en een kleinkind. Ik ben vooral werkzaam geweest in de hulpverlening en onderwijs. Welkom, veel plezier met de nieuwe tuut ! Foto's ?? Quote
Smart Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Welkom op het forum Herman. Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.