ivv Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Beste lezers van dit forum. Vorige week zij ze zo vriendelijk geweest om de naast mijn geparkeerde auto in brand te steken. Dus die van mijn vatte ook vlam,dan moet weer op zoek naar een andere na een paar dagen zoeken ben ik weer in bezit van een kia rio sedan 15 v16. De vorige kia was identiek ik was er er opgesteld . en hij beviel goed vandaar weer de zelfde . Ik hoop dat wij met deze kia meer geluk hebben. MVG inge. Quote
Smart Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Die totaal uitgebrande auto stond verkeerd geparkeerd aan het witte kruis op de grond te zien! Is daarom de auto misschien in de hens gestoken? Quote
ivv Geplaatst 27 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2011 Nee hoor dat was de eigenaar van dat vooertuig. Het is een invalide parkeerplaats. MVG inge Quote
Alex VB Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Dat is balen.. Gelukkig heb je snel weer een nieuwe ride gevonden. En nu opletten dat de wagen van de buurman/vrouw niet weer vlam vat.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 30 Maart, 2011 Geplaatst 30 Maart, 2011 Die auto naast je is echt goed verbrand, was die van plastic of zo ? Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 Da's wel knap klote dan, die schade. Hoop dat nooit mee te gaan maken! Die auto van de buurman heeft goed gefikt. Op 1 van de foto's zie ik alleen nog wielen, troep en twee stoelframes? Wel laf trouwens, om de auto van een invalide te vernielen... Sowieso moeten ze van andermans spullen afblijven, maar van een mindervalide / invalide des te meer. Laten we hopen dat het niet nog een keer zal gebeuren. Als wel.. al klinkt het misschien lullig... Heb ik er ook nog één te koop staan. Groeten, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.