Marlibica Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Vanaf 1 april trotse bezitter van een oil-blue Kia Cee'd sporty wagon. Zou eerst pas 25 juni geleverd worden, dus toch maar gechecked of het echt geen 1 april grap was Afgezien van het irritant vastlopen van het systeem icm bluetooth is het echt een wereldauto. Hier ga ik nog veel lol van hebben. Quote
JATO Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Hallo Marlibica, Ten eerste , proficiat met jouw aankoop. Dan zal je zeker blij zijn dat de wagen zo snel geleverd is, wanneer heb je de wagen besteld ? Veel plezier met uw KIA c'eed sporty wagon. Mvg JATO Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Afgezien van het irritant vastlopen van het systeem icm bluetooth is het echt een wereldauto. Hier ga ik nog veel lol van hebben. Gefeliciteerd met de wagen, wij rijden nu 3 maanden in die van ons en ik zoek nog steeds excuusjes om extra ritjes te 'mogen' maken. Wat betreft die vastlopers, met een postelastiek om je hoofd en de telefoon eronder heb je daar geen last van. Quote
Micle Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Welkom hier Marlibica op het forum. Ik wens jou heel veel plezier, rijgenot en veel veilige km. Quote
Marlibica Posted April 8, 2011 Author Posted April 8, 2011 Welkom hier Marlibica op het forum. Ik wens jou heel veel plezier, rijgenot en veel veilige km. Dank jullie wel Ik heb de auto binnen 3 weken geleverd gekregen, terwijl er 25 juni gemeld was.. Aangename verrassing. Buetooth probleem blijkt aan mijn telefoon te liggen, met een andere werkt het perfect! Ik ben na een weekje toeren echt helemaal in mijn sas met de Cee'd Quote
Recommended Posts