RobtheNice Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Hallo Allemaal, Ik zal mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Rob de Nijs (jaja, ik weet het) en heb vorige week een Kia Sorento gekocht. Kenteken 2009, maar nog wel het oude model. Ben zeer nieuwschierig wat er op dit forum allemaal gebeurt. Ik zal snel een foto plaatsen. Morgen wordt er oa. een (gecertificeerde) pushbar opgezet (is het plaatje voor mij compleet). Groet, Rob Quote
Major Case Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Hallo Allemaal, Ik zal mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Rob de Nijs (jaja, ik weet het) en heb vorige week een Kia Sorento gekocht. Kenteken 2009, maar nog wel het oude model. Ben zeer nieuwschierig wat er op dit forum allemaal gebeurt. Ik zal snel een foto plaatsen. Morgen wordt er oa. een (gecertificeerde) pushbar opgezet (is het plaatje voor mij compleet). Groet, Rob Quote
Major Case Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Welkom bij de KIA club en veel leesplezier. Quote
truckertje Posted April 8, 2011 Posted April 8, 2011 Ja inderdaad welkom en veel plezier met je Soul Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.