RobtheNice Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Hallo Allemaal, Ik zal mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Rob de Nijs (jaja, ik weet het) en heb vorige week een Kia Sorento gekocht. Kenteken 2009, maar nog wel het oude model. Ben zeer nieuwschierig wat er op dit forum allemaal gebeurt. Ik zal snel een foto plaatsen. Morgen wordt er oa. een (gecertificeerde) pushbar opgezet (is het plaatje voor mij compleet). Groet, Rob Quote
Major Case Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Hallo Allemaal, Ik zal mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Rob de Nijs (jaja, ik weet het) en heb vorige week een Kia Sorento gekocht. Kenteken 2009, maar nog wel het oude model. Ben zeer nieuwschierig wat er op dit forum allemaal gebeurt. Ik zal snel een foto plaatsen. Morgen wordt er oa. een (gecertificeerde) pushbar opgezet (is het plaatje voor mij compleet). Groet, Rob Quote
Major Case Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Welkom bij de KIA club en veel leesplezier. Quote
truckertje Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Ja inderdaad welkom en veel plezier met je Soul Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.