Jump to content

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

Even kort voorstellen.Ik heb tot nu toe hoofdzakelijk in Franse auto`s gereden. Met veel plezier.

Sinds een paar weken ben ik in afwachting van de Kia sportage 2.0 automaat Plus-pack met nav. en panoramadak.

Zal nog wel even duren maar ik hoop er toch wel tevreden mee te worden.Maar dat zal wel lukken gezien de ervaringen die ik hier en daar lees.De puntjes van kritiek daar gelaten. Maar goed welk merk heeft dat niet?

Ik wacht geduldig en in spanning af.

Groeten,

vand.m

Hallo,

Even kort voorstellen.Ik heb tot nu toe hoofdzakelijk in Franse auto`s gereden. Met veel plezier.

Sinds een paar weken ben ik in afwachting van de Kia sportage 2.0 automaat Plus-pack met nav. en panoramadak.

Zal nog wel even duren maar ik hoop er toch wel tevreden mee te worden.Maar dat zal wel lukken gezien de ervaringen die ik hier en daar lees.De puntjes van kritiek daar gelaten. Maar goed welk merk heeft dat niet?

Ik wacht geduldig en in spanning af.

Groeten,

vand.m

Hallo Kia-eigenaren.Ook ik zal mij even voorstellen.Ik ben een vervent 4x4 rijder.Ik ben niet merkvast. Ik ben van Honda CRV /Nissan Xtrail/Opel Frontera/Mercedes ML/Landrover Discovery 3 naar Kia aangekomen.Ik heb van al mijn vorige auto,s geen spijt gehad, maar dure merken bevatten dure reparaties.En nu,Kia is niet echt duur en heeft 7 garantiejaren.Daarbij komt dat de Sportage 2.0 automaat benzine AWD.een zeer complete en moderne auto is.Hij heeft mij positief versteld doen staan.Heb er dagelijks veel belangstelling mee.

Ik wens dat alle Kia-rijders even blij zijn met hun aankoop.

Vriendelijke groet,E.

• 1 month later...

Welkom op ons forum en veel rij,- en leesplezier..

Hopelijk duurt het wachten niet te lang en kan en wil je ons dan verblijden met enkele ervaringsberichten.

Hallo Alex,

Misschien een beetje late reactie maar ik zal zeker tzt.wat ervaringen op het forum schrijven.

Verder wachten op de levering! Wachten duurt lang maar hopelijk niet te lang!

Groet,

vand.m