Rio-man Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Ik vraag me af wanneer er een nieuwe poll verschijnt op het kiaclub portal. Gr Rio-man Quote
willem1 Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Goeie vraag- Staat er al heeeel lang op! Zou idd wel eens een andere poll mogen worden... Quote
Administrators Jheroen Posted August 24, 2007 Administrators Posted August 24, 2007 roep eens wat die poll voor vraag mag stellen! Quote
Rio-man Posted August 24, 2007 Author Posted August 24, 2007 - Wat is uw favoriete Kia-model - Wat vind u van deze website - Wat vind u van de nieuwe Picanto Dat soort vragen... Quote
Administrators Jheroen Posted August 24, 2007 Administrators Posted August 24, 2007 - Wat is uw favoriete Kia-model- Wat vind u van deze website - Wat vind u van de nieuwe Picanto Dat soort vragen... Ok?! Nou wat mij betreft als je een volledige poll wilt maken, be my guest. Stuur me anders ff een pm dan kan ik em er wel op zetten Quote
willem1 Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Rio-man is me net te snel af.... Yep, zulke vragen.....en bv. tevreden over uw kia? welke kleur voorkeur? wat vind u van de kia club? en nog een stel van deze vragen...... Ben benieuwd....! Quote
Recommended Posts