vand.m Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Heb zojuist eerst een trailer vol met Sportage vanuit Europoort richting Dordrecht zien rijden en een half uur later weer een trailer vol geladen met Sportage die ging juist Richting Europoort. Vreemd vond ik wel dat die laatste trailer met een kenteken uit Littouwen (LT) reed.Ik dacht misschien gaat die laatste naar Engeland maar al de sturen zaten op de gewone plaats. Op die laatste trailer zag ik wel dat het allemaal CRDi waren.De eerste heb ik helaas niet goed kunnen zien. Quote
Guest Timo0103 Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Heb zojuist eerst een trailer vol met Sportage vanuit Europoort richting Dordrecht zien rijden en een half uur later weer een trailer vol geladen met Sportage die ging juist Richting Europoort. Vreemd vond ik wel dat die laatste trailer met een kenteken uit Littouwen (LT) reed.Ik dacht misschien gaat die laatste naar Engeland maar al de sturen zaten op de gewone plaats. Op die laatste trailer zag ik wel dat het allemaal CRDi waren.De eerste heb ik helaas niet goed kunnen zien. Zat er een witte bij? Quote
kristof Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Allemaal crdi, mss voor België? Was er een oranje bij? Quote
vand.m Posted April 15, 2011 Author Posted April 15, 2011 Allemaal crdi, mss voor België? Was er een oranje bij? Bijna allemaal wit. En helaas voor je maar niet ene oranje gezien. Quote
smetjesmee Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Allemaal crdi, mss voor België? Was er een oranje bij? Rustig je beurt afwachten Kristof ! Eerst de mijne! (besteld 24/01) hihi Quote
Guest Timo0103 Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Dan stond die van mij er op, vandaag mail gehad dat ie na 7 maanden binnen was gekomen. Quote
Recommended Posts