Jump to content

Voorstellen nieuwe Picanto 2011 (3drs) rijder

Recommended Posts

Beste Kiaclub leden,

Allereerst is het heel erg mooi om te zien dat er heel veel enthousiaste mensen zijn die Kia rijden,

Want jullie weten ook dat vele andere mensen vaak zeggen: “Een Kia ??” “je gaat toch geen Kia rijden” “dan koop ik nog liever niets”

Nou ik kan jullie vertellen deze mensen hebben of: er nog nooit in gereden of schamen zich ervoor om dat het in bepaalde kringen niet “sjiek” is om te zeggen dat je een Kia rijdt.

Ik ben Maurice Schurink, 25 jaar en woonachtig in het mooie Twense Enschede.

Ik heb 2 jaar lang in een Kia Picanto (2005) automaat gereden. Daar heb ik altijd met het grootste plezier in gestuurd, op dit moment rij ik inmiddels alweer 12 maanden in een Audi TT (99) 1.8 Turbo die plaats gaat maken voor een nieuwe Kia Picanto 3 deurs.

Toen ik op de autorai was , was ik zeer benieuwd naar de nieuwe Picanto met als conclusie:

Wat een geweldige auto! De volgende dingen trokken mij over de streep er 1 te bestellen op Rai.

- Garantie 7 jaar!

- Zeer goede ervaringen met de oude Picanto (2005) (altijd starten en lopen zelfs in de winter met strenge vorst)

- Meeste luxe opties te verkrijgen in het A segment.

- Belastingvrij

- Nieuwprijs

- Design.

Ik was al enthousiast over Kia maar met de nieuwe Picanto en Rio ben ik gewoon zwaar verkocht aan het merk.

(en ik denk vele met mij)

Voor de geïnteresseerden:

Ik heb een Picanto 1.2 3 deurs besteld

Kleur: wit

Opties: alle optie pakketten(comfort+style+extrior), Schuif/kanteldak + vol lederen interieur

Als ik hem heb wil ik er zelf 16 en als het past 17” eronder doen dat maakt hem net wat dikker.

Levering: Augustus/September.

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben met nog veel meer enthousiaste Kia rijders.

Groeten,

Maurice

Van harte met je wagen.

En weer is nederland het eerste land in europa die de nieuwste kia verkoopt.

Hier in polen staat de nieuwe picanto nog niet eens op de site, de nieuwe rio trouwens ook niet.

Ik wil er ook een voor mijn vrouw, ik wacht dan nog maar effe..............

16 of 17" ? Ik denk dat ik je maar eens in de gaten ga houden hahaha. 15" smoelt al super laat staan 1 maatje groter !

Alvast veel plezier met je nieuwe wagen en succes met het wachten ;)

Bedankt Peterrrr!

Ja ik liet vanavond wat foto's zien aan wat familie en een neef vond die 15" al niet gek staan...en dat vind ik persoonlijk ook niet hoor, maar kleine wieltjes onder een sportieve auto vind ik niet helemaal "af" en de (grote)koplampen en bumper-partij op de 3 deurs zijn best groot (ook de deuren) dus dan is 15" wel minimaal. maar hoop dat 17" past zo niet 16" dat past gegarandeerd :) en misschien dan ook gelijk een Pilot Pro line 4300K xenon setje erin bouwen. (h4-bi) vind blauw licht in nieuwe auto's niet mooi maar 4300K is heel erg mooi origineel wit! (dus zonder blauwe gloed) denk dat het er wel goed uit ziet in die nieuwe koplampen van de Picanto 2011!(projector-lens) :) zodra ik hem heb zal ik zeker foto's posten! vind die Sportage ook geweldig!! heel erg dik. (nissan juke is ook niet lelijk) maar we blijven hier wel bij Kia he :wink: heb je ook Xenon erin Peter en die led-dag-rij verlichting ?

@ Tonisaez: soms heeft het nog wel voordelen om in NL te wonen :wink:

ik denk dat andere landen snel zullen volgen. ik ben in iedergeval heel erg enthousiast over de nieuwe Rio en Picanto. en niet te vergeten de huidige modellen en de nieuwe Sportage.

ik heb geen Xenon, wel led dagrijverlichting wat er super uitziet.

Heb van de week 2 dagen in de Picanto gereden, ziet er allereerst super uit maar rijdt ook geweldig. De ledjes staan de auto ook super. Heb eens naar de bandenmaat gekeken van de 15" maar ben bang dat daar geen 17" oppassen. Er zit al een vrij platte band op de 15" , 16" zal nog wel gaan misschien....

• 2 weeks later...

ik heb geen Xenon, wel led dagrijverlichting wat er super uitziet.

Heb van de week 2 dagen in de Picanto gereden, ziet er allereerst super uit maar rijdt ook geweldig. De ledjes staan de auto ook super. Heb eens naar de bandenmaat gekeken van de 15" maar ben bang dat daar geen 17" oppassen. Er zit al een vrij platte band op de 15" , 16" zal nog wel gaan misschien....

jammer maar die Leddagrijverlichting is alwel gaaf.

17" inch past eronder. in Vianen hebben ze een Picanto 5 deurs Demo staan met 17" zwarte velgen :) (Grijns)