Jump to content

Even Voorstellen

Recommended Posts

Hallo kia rijders,

Zoals gebruikelijk zal ik me even moeten voorstellen.

Na lang wikken en wegen hebben wij de knoop doorgehakt en afgelopen 9 april een Kia besteld.

Het is een Sportage 1.6 GDI X-ecutive met PlusPack geworden in de mooie kleur Sand Track.

Rij op dit moment nog opel vectra GTS met veel opties dus de opvolgende auto moest minimaal deze opties ook hebben.

Ik kan je vertellen dat er dan op dit moment veel auto`s afvallen om onder de 28 duizend te blijven.

Totdat ik de Kia Sportage zag rijden en was toen al eigelijk gelijk verkocht.

Intenet gegoogeld en veel, heel veel info gelezen over deze auto, wat een stoere bak en wat veel opties en 7 jaar garatie :D .

Vrouw en kinderen meegenomen naar de dealer om de auto in het echt te gaan bekijken en dan kom je er achter wat een ruimte

er in deze auto zit.

De week er na op donderdag avond proef gaan rijden en de zaterdag erop direct besteld.

Ik kan eigelijk niet wachten tot hij voor de deur staat maar moet nog tot juli-aug wachten volgens de dealer.

Ik volg dit forum ook al geruime tijd waar ik ook veel aan heb gehad, altijd leuk om te lezen van mensen over hun gouden koets.

Groet,

Marc

Ik kan eigelijk niet wachten tot hij voor de deur staat maar moet nog tot juli-aug wachten volgens de dealer.

Welkom op dit forum Si2000, en gefeliciteerd met je schitterende keuze.

Hopelijk krijgt je dealer gelijk wat het wachten betreft. laugh.gif

Intussen... nog veel leesgenot.wink.gif