Administrators Jheroen Posted January 14, 2007 Administrators Posted January 14, 2007 http://regiomeppel.nl/content/bekijkNieuws.php?ID=1755 Quote
Guest Herman Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Is dit per ongeluk jouw Sportage? Ik hoop dat iedereen er zonder kleerscheuren uitgekomen is, materieel is vervangbaar Quote
Administrators Jheroen Posted January 14, 2007 Author Administrators Posted January 14, 2007 Is dit per ongeluk jouw Sportage?Ik hoop dat iedereen er zonder kleerscheuren uitgekomen is, materieel is vervangbaar nee gelukkig niet, de mijne staat hier ongeschonden op de oprit Quote
Tazteam Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Dit zijn over het algemeen geen leuke berichten. Of het nu een Kia betreft of niet. Philip Quote
xHansx Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Dit is wel de eerste sportage cabrio die ik gezien heb Hans Quote
sjoerdjuh85 Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 het compartiment, ondanks dat het dak eraf geknipt is ziet er nog zeer goed uit voor z'on ongeval. De kia Sportage is dan ook niet voor niks vorige week bekroond met 5*! Maar valt me op dat hij er nog zo goed uitziet na z'on ongeluk. Quote
kiwiholland Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Geruststellend gevoel dat zo Sportage II zo stevig in elkaar zit maar kom er zelf toch liever maar niet achter. Ik wist niet dat Sportage II 5 sterren had ? Ik heb wel interresse in die velgen mooi voor de winterbanden. Quote
Kia Fan Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 De sportage is bij de euro ncap nog niet getest dus daar kan het niet van zijn..... Weet wel dat hij in Amerika wel de 5 ***** gehaald heeft bij de tests. 2005 Kia Sportage w/SAB Crash Rating (5 star scale) Quote
sjoerdjuh85 Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 inderdaad via amerika, ncap komt er binnekort aan.. Quote
Rio-man Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Hij is technisch identiek aan de Tucson. Die scoort hier vier sterren. De Sportage zal ook 4 sterren scoren denk ik dan.. De C'eed zou de eerste vijfsterrigge Koreaan moeten worden. Quote
Gerrit Speelman Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Geruststellend gevoel dat zo Sportage II zo stevig in elkaar zit maar kom er zelf toch liever maar niet achter.Ik wist niet dat Sportage II 5 sterren had ? Ik heb wel interresse in die velgen mooi voor de winterbanden. Zo ben ik ook aan vier velgen gekomen via een sloper. Met daarom heen nog banden met 8 mm profiel. En zo te zien hebben de banden geen schade op gelopen door de crass. Maar nu een adresje vinden voor 4 winterbanden. Want meeste is uitverkocht. Anders wachten tot de volgende winter. Want nu hebben winterbanden ook weinig meer waarde met deze lekkere temperaturen. Quote
Gerrit Speelman Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 Geruststellend gevoel dat zo Sportage II zo stevig in elkaar zit maar kom er zelf toch liever maar niet achter.Ik wist niet dat Sportage II 5 sterren had ? Ik heb wel interresse in die velgen mooi voor de winterbanden. Op marktplaats staan 4 stuks tekoop advertentie nummer :7115021813 Quote
Recommended Posts