bowie97 Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 Kwam dit tegen op het Duitse forum: SPAS - Smart Parking Assist System)3 Hier een voorbeeld video En hier zou het moeten staan in de prijslijst. PDF Of dit werkelijk dit is weet ik niet maar ziet er wel leuk uit. Quote
Preston Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 € 450,00 en alleen mogelijk af fabriek bij de duurste uitvoering ( Active Pro ) Met mijn sensors achter én voor en de achteruit rij camera kom ik er ook wel tussen... denk ik.. Quote
stillen Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 In de belgische optielijst staat dit samen met het panoramisch dak als pack. Quote
chrichri Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 Een collega op het werk heeft een vriend die met een VW Tiguan rijdt.Die heeft dergelijk systeem in zijn auto maar heeft het nog nooit gebruikt omdat hij het niet vertrouwt .Ben je dan vet mee,met zo'n systeem(en de euro's die meer hebt moeten betalen). Quote
Recommended Posts