Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo SP3-rijders,

is het jullie ook opgevallen (of ben ik de enige) de enorme rode knop midden in het dash voor de alarmlichten is vervangen in de kleur van het

dash , alleen het symbool is nu nog rood (bij de proefrit was het mij opgevallen, had minder opvallend gemogen) het is een kleinigheid maar het staat zoveel netter.

Had ook mijn dash-kastje nog niet geopend en vanmorgen deed ik dat wel en daar lagen twee soort lijsten van de fabriek in (niet te lezen natuurlijk in het slowaaks)

maar de data enzo haal je er wel uit, datum van de bouw staat 14-04-11 en het passeren van de Cursory inspection- inpection line - waxing line, best grappig.

p.s. betekend ook dat er tussen de datum van bouw en aflevering zo'n 3 weken zit, (mits de trailers heel blijven natuurlijk ;)

Groet.

Geplaatst

Hallo SP3-rijders,

is het jullie ook opgevallen (of ben ik de enige) de enorme rode knop midden in het dash voor de alarmlichten is vervangen in de kleur van het

dash , alleen het symbool is nu nog rood (bij de proefrit was het mij opgevallen, had minder opvallend gemogen) het is een kleinigheid maar het staat zoveel netter.

Had ook mijn dash-kastje nog niet geopend en vanmorgen deed ik dat wel en daar lagen twee soort lijsten van de fabriek in (niet te lezen natuurlijk in het slowaaks)

maar de data enzo haal je er wel uit, datum van de bouw staat 14-04-11 en het passeren van de Cursory inspection- inpection line - waxing line, best grappig.

p.s. betekend ook dat er tussen de datum van bouw en aflevering zo'n 3 weken zit, (mits de trailers heel blijven natuurlijk ;)

Groet.

Hoi,

Kun je een foto laten zien van die alarmknop?

Betekent dat de laatste uitvoeringen waarschijnlijk geen duidelijke rode knop meer hebben!

Vast bedankt.

vand.m

Geplaatst

Hoi,

Kun je een foto laten zien van die alarmknop?

Betekent dat de laatste uitvoeringen waarschijnlijk geen duidelijke rode knop meer hebben!

Vast bedankt.

vand.m

post-4197-0-52408300-1305384945_thumb.jpg

Geplaatst

Zo was het een tijdje geleden bij de proefrit/exemplaar

Bedankt!

Misschien was de rode verf op! Maar het is een stuk netter vind ik.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Deze foto met de zwarte knop is niet van een Nederlands model..

Geplaatst

Deze foto met de zwarte knop is niet van een Nederlands model..

Jawel, kijk ook de verschillende foto's in de GARAGE van dit forum, ook daar zie je ook de verschillen.

Of heb ik dan geen Ned. model????? rij er toch echt mee sinds een week, merkte het nog op bij de dealer

en zei, idd scherp gezien dus ....

Geplaatst

Jawel, kijk ook de verschillende foto's in de GARAGE van dit forum, ook daar zie je ook de verschillen.

Of heb ik dan geen Ned. model????? rij er toch echt mee sinds een week, merkte het nog op bij de dealer

en zei, idd scherp gezien dus ....

Ik bedoelde eigelijk dat DIE: ( http://www.kiaclub.nl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=2508 ) foto niet van een Nederlands model is.. Dat er nu een zwarte knop is dat kan wel.

Op die foto, naast de automaat, op de plaats van de stoelverwarming knop zit, dat is namelijk een systeem wat niet in NL leverbaar is. Hetzelfde voor de radio die daarinzit, dat is UVO en dat is alleen voor America.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...