edmar Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Ik ben in bezit van kia pride die afgelopen week inhield tijdens gasgeven. Leek alsof hij dan ineens weg wilde schieten. Iets met vertraging in bezine toevoer. Gisteren begon hij ineens heftig te stotteren en reageerde niet meer bij gas geven waarbij hij ook afsloeg. Startte toen ook niet meer. Na de motor af te hebben laten koelen startte hij direct maar na een paar meter begon het stotteren weer opnieuw en sloeg af. Hebben inmiddels de slangen gecontrolleerd en zien hier geen gekke dingen. Wat zou het kunnen zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Misschien iets van een benzinefilter die verstopt zit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Een Pride is erg gevoelig op alles wat met de ontsteking te maken heeft, dus bougie, kabels, bobine, verdelerkap, rotor. Ik heb dit ook meegemaakt. Wegenwacht zei bobine, maar nadat deze vervangen was nog steeds slecht starten en stotteren. Daarna heb ik maar gelijk bougiekabels, verdelerkap en rotor vervangen en toen was het probleem opgelost. Als het inderdaad ontstekingsproblemen zijn en je wil er in 1 x vanaf zijn moet je alles tegelijk vervangen. Als je meer tijd heb kun je het stuk voor stuk proberen, totdat je het juiste onderdeel hebt. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edmar Posted May 17, 2011 Author Share Posted May 17, 2011 Bedankt voor de reacties. Het probleem lijkt opgelost. Was een probleem met de slangen. Gisteren een klein proefritje gemaakt en hij liep als een zonnetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts