Sunny B Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Hoi mensen, Ben nieuw hier op dit formum. Wou me ff voorstellen. Ben sinds een week trotse bezitter van een Kia Soul Bass. Heb hiervoor een aantal jaar in een Chrysler Voyager gereden. De Soul is natuurlijk wat sneller door z'n mindere gewicht..maar qua comfort heeft hij in vergelijking met de Voyager ook wat minpuntjes. Ik moet morgen wel ff terug naar de dealer omdat ik een irritant geluid hoor als ik m'n koppelingspedaal loslaat (ijzer op ijzer). Komt volgens de dealer door de cruisecontrol.(volgens hem moet er een filter tussen ?) Ben benieuwd? Nou ik hoop dat het opgelost wordt want voor de rest rijdt ie heerlijk. Groet, Sunny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Hoi Sunny, Van harte welkom en veel plezier met de SOUL. Deze is natuurlijk niet te vergelijken met een Voyager. Ondanks dat wens ik je veel veilige en vooral mooie kilometers met de SOUL.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts