Delfian35 Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Hallo Allemaal, Ik ben Alexander wonend in Den Haag en ben sinds 3 weken de bezitter van een Kia Rio LS uit 2004. Na 4 jaar in mijn kleine lieve opeltje corsa('98) te hebben rond gereden werd het toch tijd voor iets groters en nieuwers en met minder kilometertjes. Na wikken en wegen tussen een Astra en een Rio hebben we toch voor de Rio gekozen. Maar voor de aankoop was deze site bij mij al bekend. Want bij het uitzoeken van de voor- en nadelen kwam ik hierlangs. Even wat forums doorgelezen en toch wel wat positieve reacties gezien wat ook heeft meegeholpen in de aankoop. Helaas na aankoop een flinke domper meegemaakt maar de garage heeft alles netjes opgelost en de rio loopt nu nog beter dan voorheen. Ik hoop van mede kia rio rijders hier wat wijzer te worden en misschien worden jullie dat wel van mij B.V.D. (alvast) Alexander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Welkom bij de CLUB Alexander... Van mij zal je niet veel wijzer worden.. kben dom geboren, suf gewiegd en nooit wat bijgeleerd maar gelukkig zijn er hier wel genoeg die WEL verstand van zaken hebben Have fun !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts