Jump to content

Ook even voorstellen

Recommended Posts

Allen een bijzonder goedemorgen,

bij deze neem ik even gebruik van de gelegenheid om mij in het kort voor te stellen.

Ik heet Tarkan (40jr) en woon in Amersfoort en heb sindskort een KIA picanto 2011 3 drs besteld. Deze zou in september geleverd worden...dus moet ik nog even wachten voordat ik zinnige dingen kan mededelen over de picanto.

Auto historie: Peugeot 205 xr, Renault 25 TX, Renault 25 V6 turbo (was echt mijn favoriet met z'n 220 PK) en nu een Peugeot 306. Ondertussen ook heel veel huur auto's gereden vnl in het buitenland.

KIA is voor mij dus gewoon een sprong in het diepe die ik na al het positieve nieuws wel durf te nemen.

waarom de Picanto: gewoon, ik wilde klein en zuinig maar toch alle toeters en bellen (dus het is de 3 drs geworden met alle drie de paketten, 1.2 motor, middenarmsteun etc, echter geen leer en geen trekhaak)

En dat heeft de picanto, vandaar

Enfin, ik hoop nog vele ervaringen via dit forum te mogen delen

gr T

Welkom op het forum Tarkan. Dat gaat dus een hele zomer kriebels in de buik worden wanneer je een andere nieuwe Picanto ziet rijden.

Dank je,

Ja dat klopt, ook al rijden er nu nog niet veel van rond toch betrap ik mijzelf erop om continue te speuren of ik er niet toevallig 1 voorbij zie komen...

Welkom Tarkan, een hele leuke auto heb je gekocht. Daar gaat Kia mee scoren!

Veel lees- en postplezier en voor straks vele en veilige km's toegewenst!

Welkom Tarkan, Het speuren maakt het wachten misschien dragelijker. Ik heb hier in het Zuid-Limburgse al 4 mogen zien voorbij komen.

Alex en Smart ook bedankt.

Ja het wachten geeft veel tijd om nogmaals goed na te denken. En dan is het helemaal leuk als je erachter komt dat je precies de juiste keuze hebt gemaakt! (maakt dan opeens het wachten wel weer moeilijker...maar ach iets met cirkel....)

Ik had nog contact opgenomen met KIA want ik kon nergens terugvinden (op papier dan) dat de drie drs inderdaad die (naar mijn smaak) leukere velgen krijgt (zwart grijs) en dat de ESC ook schijfremmen achter bevat ipv trommel. Dat heb ik bevestigd gekregen, dus perfect! Verder ben ik nog benieuwd naar de stootlijsten voor de deur en de instaplijsten qua prijs en lengte want daar is nog niet over bekend. Ook bij hun niet. Tevens moest ik nog wachten of dakdragers wel mogelijk waren voor de drie drs variant (wilde ik er ook bij hebben want ik kan mij zo voorstellen dat ik wel eens ruimte te kort zou kunnen hebben, ben nl grote auto's gewent).

Enfin, I'll keep posted