GeertV Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Yo Kia volkje!! Me vlug even voorstellen. Heb vorige week vrijdag mijn nieuwe Kia besteld bij de dealer. Dus ik even internet afschuimen. Dadelijk deze leuke club gevonden. Ikzelf ben een man van 30. En ben bediende, tewerkgesteld in een firma die heftucks maken en herstellen. De wagen zal onze gezinswagen worden voor mezelf, mijn vrouwtje en onze zoon van 10j. We waren dadelijk gevallen voor de prachtige lijnen van de wagen en natuurlijk hier in België de 7 jaar garantie. Ohh ja bijna vergeten Sportage 1.7 CRDI Sense (Evogue) Dark gun metal. Nu nog even wachten op de levering van het nieuwe speelgoed!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted May 22, 2011 Share Posted May 22, 2011 Yo Kia volkje!! Me vlug even voorstellen. Heb vorige week vrijdag mijn nieuwe Kia besteld bij de dealer. Dus ik even internet afschuimen. Dadelijk deze leuke club gevonden. Ikzelf ben een man van 30. En ben bediende, tewerkgesteld in een firma die heftucks maken en herstellen. De wagen zal onze gezinswagen worden voor mezelf, mijn vrouwtje en onze zoon van 10j. We waren dadelijk gevallen voor de prachtige lijnen van de wagen en natuurlijk hier in België de 7 jaar garantie. Ohh ja bijna vergeten Sportage 1.7 CRDI Sense (Evogue) Dark gun metal. Nu nog even wachten op de levering van het nieuwe speelgoed!!!! En nog een Belg erbij... Welkom op dit keineige forum GeertV! Proficiat met je goeie keuze. Hopelijk valt de leveringstermijn wat mee. Wijzelf zijn al 4 maanden aan 't wachten en ik moet zeggen... het begint toch tijd te worden ! Gelukkig valt er hier op 't forum heel wat te beleven. Veel leesgenot tijdens het wachten. grtz, Kurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Welkom op dit forum, hoe meer belgen hoe liever . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts