Jump to content

Recommended Posts

Posted

UITNODIGING

Hierbij nodigt het bestuur van Kia Club Nederland je uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering.

De ledenvergadering wordt gehouden op vrijdag 2 maart 2007 van 20.00 uur tot 22.00 uur. De locatie is deze keer Kia World te Utrecht. Het adres is Meijerwetering 38.

Voor de vergadering is er gelegenheid om rond te kijken in Kia World. Zo zijn er de nieuwe Cee?d en Opirus te bewonderen. Tevens staat er een heuse conceptcar. Natuurlijk zijn ook de andere modellen van Kia te zien. Kia World is vanaf 19.00 uur open.

Na de vergadering is er nog gelegenheid om wat te drinken en wat na te praten.

De vergadering heeft een open karakter. Ook forumleden zijn van harte welkom. Wij vinden het belangrijk om met iedereen te kunnen discussi?ren over onze club.

De agenda ziet er als volgt uit:

? Opening door de voorzitter

? Mededelingen en ingekomen stukken

? Financi?le stand van zaken

? Kiezen kascommissie

? Verslag bijeenkomsten en evenementen afgelopen jaar

? Programma voor 2007

? Bestuur- en commissieleden (wijzigingen en oproep)

? Open discussie over alles wat de Kia Club aangaat

? Rondvraag

Wij willen graag van tevoren weten hoeveel leden er op de ledenvergadering komen. Geef je daarom nu op via onze website www.kiaclubnederland.nl.

Je kunt dit doen door op evenementen te klikken in het menu aan de linkerkant. Onder aanmelden evenement ?klik hier? kun je je aanmelden. Vul je gegevens in en onder evenement zet je ledenvergadering. Daarna verzenden.

Je kunt je ook opgeven door een e-mail te sturen naar info@kiaclub.nl.

Wij hopen dat je in de gelegenheid bent om te komen. Tot vrijdag 2 maart.

Het bestuur

Posted

Andre,

Ik geef me bij deze op voor de vergadering.

Het webformulier dat achter de aanmeldingspagina van de site zit werkt niet.

Hoewel niet gevraagd op de site met hoeveel personen, ik kom alleen.

Voornaam Dave

Achternaam Veenhuizen

Model Shuma II

Type 1.6 LS

Kenteken 51-NJ-ZX

Evenement ledenvergadering

Mvg,

Dave

Posted

Dave,

Bedankt voor je aanmelding. Er hebben zich al een aantal opgegeven en ik hoop dat dit er nog meer worden.

Ik heb eerder een melding gehad zoals jij aangaf. Ik zal het eens nagaan waarom de website niet werkt.

• 3 weeks later...
Guest Two Plugs
Posted

Helaas moeten wij ons zoals het nu lijkt afmelden voor de ALV op 2 maart a.s.

We wensen alle leden in ieder geval een leuke vergadering toe. KIA World is uiteraard d? uitgelezen locatie voor de ALV, bovendien lekker centraal!

Suc6 en nogmaals veel plezier.

Posted

Andre,

wat is de stand van zaken ?

Hoeveel mensen worden er verwacht ?

Krijgen de mensen die zich hebben opgegeven van te voren nog informatie toegezonden ?

Dave

Posted

Dave,

Tot nu toe 5 aanmeldingen van leden gehad. In totaal denk ik 7 personen.

Het is wat meer dan vorig jaar, maar ik hoop dat er nog een aantal bijkomen en zich alsnog even aanmelden. De locatie lijkt mij ook een goede gelegenheid om langs te komen.

Een email zal eerdaags nog een keer uitgaan naar de leden.

Globale agenda zat bij de uitnodiging.

Op de vergadering zelf wordt vooraf een agenda en financieel overzicht uitgereikt.

Posted

Toch al een leuke club bij elkaar van zo'n 17 a 18 leden. Dus schroom niet om ook langs te komen. Je zit er niet in je eentje.

Geef je nog even op of kom zo langs als je het nog niet weet. Je bent altijd van harte welkom.

• 2 weeks later...
Posted

De ledenvergadering afgelopen vrijdag 2 maart bij Kia World was goed bezocht. Zo'n 18 leden waren aanwezig en in totaal hebben 25 mensen de vergadering gevolgd.

We zaten gezellig in de kantine en hadden koffie met cake en limonade bij de hand.

Vooraf, maar ook achteraf is er zeker nog bijgekletst. Ook hebben veel mensen de Kia's bekeken, die bij Kia World staan.

De notulen van deze vergadering zullen per email of post verstuurd worden naar de leden.

Volgend jaar zijn we weer welkom bij Kia World meldde Peter Span directeur van Kia World.

• Create New...