GeertJan Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Hoi, Ik weet niet of ik hier goed zit, een beginneling! Ik wil zelf een afneembare trekhaak onder mijn, nog te leveren nieuwe Sportage bouwen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er ook handleidingen beschikbaar en wat moet ik zoal demonteren? Hopenlijk zijn er mensen die dat klip en klaar kunnen uitleggen. mvrgr, GeertJan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Je moet erns zoeken op dit forum, staat ergens duidelijk uitgelegd. Ik zit nu via iPhone op internet dus kan ik de link niet meegeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeertJan Posted May 29, 2011 Author Share Posted May 29, 2011 Je moet erns zoeken op dit forum, staat ergens duidelijk uitgelegd. Ik zit nu via iPhone op internet dus kan ik de link niet meegeven. Ik heb gezocht niet gevonden wat ik zoek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Ik heb gezocht niet gevonden wat ik zoek! Dag GeertJan Eigenlijk staat je topic niet op de juiste plaats. Als het een nieuwe sportage betreft die je gekocht hebt, de SP3, dan moet je daar naartoe voor alle informatie. Nu zit je op het forum van het 'oude' model sportage. Hier kan je meer vinden over het monteren van een trekhaak: http://www.kiaclub.nl/topic/6994-trekhaak-zelf-aanbrengen/page__view__findpost__p__60155 grtz, Kurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts