Sportage lll Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Beste Kia rijders, Na 23 jaar Opel gereden te hebben is het binnenkort zover en ga ik na veel wikken en wegen Opel verlaten en een nieuwe carrière beginnen in het voor mij onbekende merk Kia. Komende zomer wordt mijn huidige Opel Zafira 3 jaar wat de aanleiding was om in het voorjaar mezelf weer eens te oriënteren op een nieuwe auto. Een nieuwe Zafira is in aantocht maar toen ik in Februari de nieuwe Sportage in een autoboekje zag staan was mijn aandacht getrokken. Bij ons in de buurt zat een Kia dealer dus op een zondagmiddag even langs gereden waarna een proefrit vrij snel volgde. Hier bleef het echter niet bij dus proefrit 2 en 3 volgde snel waarna de koop daarna snel geregeld was. Wat hebben we gekocht; een 1.6 X-ecutive Plus Pack in de kleur Sand Track. Ik heb er ook de 18" LM velgen en een navigatie pakket bijgekocht echter beide worden door de dealer zelf gemonteerd. Auto is dus redelijk standaard wat de levertijd aanzienlijk bespoedigd; Auto op 9 April gekocht en aflevering half Juni (auto is vorige week in NL aangekomen). Kijk er erg naar uit zeker gezien de positieve berichten op dit forum. Gr. Marco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Beste Kia rijders, Na 23 jaar Opel gereden te hebben is het binnenkort zover en ga ik na veel wikken en wegen Opel verlaten en een nieuwe carrière beginnen in het voor mij onbekende merk Kia. Komende zomer wordt mijn huidige Opel Zafira 3 jaar wat de aanleiding was om in het voorjaar mezelf weer eens te oriënteren op een nieuwe auto. Een nieuwe Zafira is in aantocht maar toen ik in Februari de nieuwe Sportage in een autoboekje zag staan was mijn aandacht getrokken. Bij ons in de buurt zat een Kia dealer dus op een zondagmiddag even langs gereden waarna een proefrit vrij snel volgde. Hier bleef het echter niet bij dus proefrit 2 en 3 volgde snel waarna de koop daarna snel geregeld was. Wat hebben we gekocht; een 1.6 X-ecutive Plus Pack in de kleur Sand Track. Ik heb er ook de 18" LM velgen en een navigatie pakket bijgekocht echter beide worden door de dealer zelf gemonteerd. Auto is dus redelijk standaard wat de levertijd aanzienlijk bespoedigd; Auto op 9 April gekocht en aflevering half Juni (auto is vorige week in NL aangekomen). Kijk er erg naar uit zeker gezien de positieve berichten op dit forum. Gr. Marco Welkom op dit forum Marco. Goeie keus die je gemaakt hebt. Wij waren ook direct verkocht toen we de SP3 zagen. Vandaag mogen we hem afhalen, na 4,5 maand wachten. Dat val al bij al nog mee want het zouden er eerst 6 worden. Jullie hoeven gelukkig zo lang niet te wachten. Veel plezier met jullie nieuwe bolide en post ook een paar foto's hé als ie binnen is. Succes ermee! grtz, Kurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts