wam79 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Hallo Ik heb een CEE'D SW (mei 2010)SEVEn edition, dus met ingebouwde navigatie a fabriek. Er zit alleen geen achteruitrijcamera op. Bij de modellen van 2011 zit deze bij de kentekenverlichting. Weet iemand of dit ook mogelijk is om deze er nog op te zetten en wat de kosten hiervan zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Je zou eigenlijk wel denken dat er een camera op je navi aan te sluiten is. Weet alleen niet of er een aansluiting voor is op jouw navigatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wam79 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Je zou eigenlijk wel denken dat er een camera op je navi aan te sluiten is. Weet alleen niet of er een aansluiting voor is op jouw navigatie. Bedankt voor je reactie. Ik moet binnenkort toch even langs de dealer, dan maar ff navragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wam79 Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Ben bij de dealer geweest en die heeft het nagevraagd bij KIA Nederland. Op het model wat ik heb (mei 2010) is het niet mogelijk om achteraf een achteruitrijcamera in te bouwen. Wel een beetje vreemd, maar goed zal toch wel iets verschillen met de huidige modellen, ondanks dat mijn auto al de facelift heeft gehad. Als iemand anders andere info/tips heeft hoor ik het graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Hallo wam79 Mischien is dit iets voor je. Groeten Raymond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijndenbesten Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Ik heb hetzelfde, alles los gehaald, achterin de radio geen ingang..... Helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts