vosdonk Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Het valt mij op dat na elke tankbeurt waarbij ik hem zo vol mogelijk probeer te doen al na enkele kilometers de wijzer al een stuk terugvalt van het "vol" streepje. Hebben meerdere rijders dit en heeft iemand hier een verklaring voor? Vosdonk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Nee, geen problemen mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Ik heb er ook geen problemen mee... Moet zeggen dat ik volgens mij ook de enige ben die 650km met een tank van 38/19 liter doe. (En dan rij ik echt 'stug' dus snel optrekken, airco aan) Misschien heeft mijn garage wel een afstelling gedaan? Ik verbaas me steeds vaker over het lezen dat mensen zo ontevreden zijn over het gebruik van de Venga. Ik rij gemiddeld 1/16 (door files) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts