Kia-fan Posted June 13, 2011 Posted June 13, 2011 Hallo allemaal, Na diverse Santa Fe's gereden te hebben vandaag een demo-auto Kia Sportage (kleur Sand Track pearl) gekocht. De Hyundai IX35 vond ik niet zo mooi wat uiterlijk betreft. Volgende week vrijdag ophalen. Ook al gekeken wat voor accessoires er allemaal te krijgen zijn. Iedereen veel veilige kilometers. groetjes, Hans uit Geldrop Quote
smetjesmee Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 Hallo allemaal, Na diverse Santa Fe's gereden te hebben vandaag een demo-auto Kia Sportage (kleur Sand Track pearl) gekocht. De Hyundai IX35 vond ik niet zo mooi wat uiterlijk betreft. Volgende week vrijdag ophalen. Ook al gekeken wat voor accessoires er allemaal te krijgen zijn. Iedereen veel veilige kilometers. groetjes, Hans uit Geldrop Hallo Hans. Welkom op dit forum. Goeie keus gemaakt! Proficiat. Plaats zeker eens een aantal pics als je hem hebt. Qua accessoires is er een topic... kijk daar zeker eens naar. Veel succes met je nieuwe machine! grtz, Kurt Quote
smetjesmee Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 Ik zie nu pas dat je je al eens voorgesteld had onder dezelfde naam. Deze mag gesloten worden waarschijnlijk...? Quote
Recommended Posts